OGŁOSZENIE Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach z dnia 20 stycznia 2014 r. o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Dodano: 20.01.2014 r.
Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 1/2014
Kierownika
Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Sejnach
z dnia 20stycznia 2014 r.
OGŁOSZENIE
Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach
z dnia 20 stycznia 2014 r.
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze
– Inspektora – Koordynatora powiatowego
Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor - Koordynator powiatowy
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach
ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny
PILOTAŻ w ramach projektu systemowego
pn.: „ Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej
i instytucji rynku pracy - pilotaż”
Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej
Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna
Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany
ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
I. Nazwa i adres jednostki:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach
ul. Piłsudskiego 34
16-500 Sejny
II. Określenie stanowisk urzędniczych:
Inspektor - Koordynator powiatowy
Liczba stanowisk: 1 etat
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
Forma zatrudnienia: na czas określony - od rozstrzygnięcia do31grudnia 2014 r.
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskami urzędniczymi zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- Wymagania niezbędne dla kandydatów na stanowiska:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- studia wyższe,
- staż pracy: minimum 4 lata,
- doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych,
- doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych,
- doświadczenie w realizacji projektów z udziałem środków unijnych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pacy,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy: dokumentów programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, podstawowych zagadnień ustawy o zamówieniach publicznych.
- Wymagania dodatkowe:
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, operatywność
- umiejętność dobrego kontaktu z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych,
- dobra znajomość technologii informacyjnej, tj. obsługa komputera, systemu Windows, Microsoft Office oraz obsługa innych urządzeń multimedialnych,
- prawo jazdy kat. B
- znajomość lokalnego środowiska beneficjentów instytucji pomocy społecznej i rynku pracy.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora – koordynatora powiatowego:
1. Organizowanie prac Powiatowych Zespołów Koordynujących Współpracę.
2. Organizowanie prac Mobilnych Grup Interdyscyplinarnych.
3. Koordynowanie procesu doboru rodzin wielodzietnych do przetestowania rodzinnych programów zawodowych, pomocy i integracji społecznej.
4. Prowadzenie monitoringu działań skierowanych do rodzin wielodzietnych objętych wsparciem.
5. Koordynowanie procesu wypracowania lokalnych programów interdyscyplinarnej współpracy.
6. Koordynowanie procesu wypracowania rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej.
7. Prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej.
8. Przygotowanie dokumentacji przetargowej.
9. Utrzymywanie współpracy z ewaluatorem projektu.
10.Utrzymywanie współpracy z podmiotem dokonującym badania wypracowanych podczas pilotaży narzędzi.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) życiorys CV),
2) kwestionariusz osobowy*
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy (w tym doświadczenie przy realizacji projektów unijnych),
7) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Sejny, ul. Piłsudskiego 34.
- Specyfika pracy na stanowisku:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy,
- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
- zmienne tempo pracy,
- sytuacje stresowe.
VII. W Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach (ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor – Koordynator powiatowy” w terminie do dnia 30 stycznia 2014 r. do godz. 10.00. W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do PCPR w Sejnach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Inne informacje.
Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na to stanowisko został określony w Zarządzeniu Nr 1/2014 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach z dnia 20 stycznia 2014 r.
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 3/2008 z dnia 13czerwca 2008r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach”.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link zamieszczony na stronie internetowej PCPR-u: http://pcpr.sejny.pl.
Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach (ul. Piłsudskiego 34, 16 – 500 Sejny) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez informację zamieszczoną na stronie internetowej PCPR-u: http://pcpr.sejny.pl.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 10lutego 2014 r. w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach (ul. Piłsudskiego 34, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 3.
Dodatkowych informacji udziela:
1. Bogdan Fidrych, tel. 87/517 34 15 - Kierownik PCPR w Sejnach
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach (ul. Piłsudskiego 34, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 3.
Pliki do pobrania:
1. Kwestionarusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie2. Zarzadzenie_nr_ 1/2014