Nabór do Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Sejneńskim.
Dodano: 01.03.2019 r.
Nabór do Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Sejneńskim.
W celu uzupełnienia składu Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Sejneńskim ze względu na rezygnację jednej osoby, organizacje pozarządowe, fundacje oraz przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego (powiatów i gmin), działające na terenie Powiatu Sejneńskiego, mogą zgłaszać po jednym przedstawicielu na członka Rady.
Zgłoszenia kandydata należy dokonać w formie pisemnej w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego (data ogłoszenia 27.02.2019 r.).
W zgłoszeniu należy podać:
- nazwę i adres podmiotu zgłaszającego;
- dane dotyczące kandydata (imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr. kontaktowy)
- uzasadnienie przedstawionej kandydatury;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na powołanie w skład rady oraz na przetwarzanie danych osobowych;
- zgłoszenie podpisują statutowo upoważnieni przedstawiciele zgłaszającego.
Pisemne zgłoszenie kandydata należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny.
Powołanie członka Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych następuje w formie pisemnej w terminie do 30 dni od dnia wskazanego jako ostatni dzień na dokonywanie zgłoszeń.
Kadencja Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Sejneńskim trwa do dnia 02 czerwca 2020 r.